Press "Enter" to skip to content

Ah ismayıl və onun zibilləri…

senin getirdiyin delil oz icinden gelen eqodan ve nifretden gelir.ele danisdin ki ele bil turk sultanlarinin hamisi Avropani feth elemek ucun gorevlendirilib.Sultan Togrul selcuk imperiyasini yaratdi hansi xristian devletine yuruw etdi.?Teymur Qobi sehrasindan qara denize qeder boyuk imperiya yaratdi hansi xristian devletine yuruw etdi.sen ozun zaten xarab adamsan sen ya kurdsen,ya ermeni, ya da etnik azliqlardan biri.

İki Vektör Arasındaki Açı Nasıl Hesaplanır

Matematikçiler ve grafik programlama işiyle uğraşanlar genelde verilen iki vektörün arasındaki açıyı bulmaya çalışmaktadır. Bu işlemleri iki boyutta anlamak kolay olsa da formülleri tam olarak oturtmak detaylı bir inceleme yapılması gerekebilir. Fizik alanında çalışan biri de iki vektör arası açıyı hesaplamak isteyebilir. Siz de bunu öğrenmek istiyorsanız en pratik ve en açıklayıcı yol için aşağıdaki adım adım işlemleri takip edin.

İçerik gizle

Bölüm1: İki Vektör Arasındaki Açıyı Bulmak

  1. Kosinüs formülünü hatırlayalım: İki vektör arasındaki θ açısını bulabilmek için vektörlerin kosinüs teoremi kullanılır.. Aşağıda bu formül hakkında detaylı bilgiyi bulacaksınız.
    • cosθ = (u · v) / (|| u || || v ⃗ ||)
    • Burada bilindiği üzere || u || sembolü ‘u’ vektörünün uzunluğu aynı şekilde || v ⃗ || sembolü de ‘v’ vektörünün uzunluğu anlamına gelmektedir.
    • (u • v) ise ‘u’ ve ‘v’ vektörlerinin skaler çarpımıdır.
  1. Vektörleri tanımlayalım. Vektörleri iki boyut bileşenleriyle tanımlayın. Vektörün uzunluğunu (büyüklüğünü) bulmayı biliyorsanız burada anlatılacak olan adımların bazılarını direk atlayabilirsiniz.
    • Örnek: ilk vektörünüz (U =3i + 3j ) ve ikinci vektörünüz de ( v = 0i + 4j = 4j ) olsun.
    • Bu vektörlerinizi diğer formla da yazabilirsiniz. İlk vektör u = (3,3) , ikinci vektör v = (0,4) şeklinde yazılabilir.
  1. Vektörlerin uzunluğunu hesaplayalım: Vektörlerin uzunluğunu hesaplarken vektörün( x )bileşenini ve( y )bileşenini birbirine dik ve vektörün kendisini de bir hipotenüsmüş gibi bir dik üçgen hayal edin.Ve bu dik üçgende Pisagor teoremini kullanarak vektörün boyunu hesaplayalım. Bu formül sayesinde vektörlerin uzunluklarını kolayca bulmuş olursunuz.
    • || u || 2 =u1 2 + u2 2 . Eğer bir vektörün ikiden fazla bileşeni varsa bu durumda u3 2 + u4 2 +… şeklinde formülü yazmaya devam edin.
    • Vektör iki boyutluysa: ||u||= √(u1 2 + u2 2 )
    • Birim örneğimiz üzerinden devam edersek:
    • ||u||= √(3 2 + 3 2 ) = √(18) = 3√2.
    • ||v||= √(0 2 + 4 2 ) = √(16) = 4 olarak bulunmuş olur.
  1. Bu iki vektörün skaler çarpımını hesaplayın. Bu aynı zamanda nokta çarpımı olarak da adlandırılmaktadır. Skaler çarpımı deyince yine bildiğimiz matematiksel çarpımdan başka bir şey değildir.
    • Matematiksel olarak u · v = u1v1 + u2v2 ,u = (u1, u2) olmak üzere. Vektörün birden fazla bileşeni olması durumunda + u3v3 + u4v4… şeklinde eklemeye devam edin.
    • ilk vektörümüz (U =3i + 3j ) ve ikinci vektörünüz de ( v = 0i + 4j = 4j ) olduğundan işleme devam edersek:
    • u · v = u1v1+ u2v2= (3)(0) + (3)(4) = 0 + 12 = 12 . Bu u⃗ and v⃗. lerinin nokta çarpımıdır.

5. Şimdi de kosinüs teoreminde bulduğumuz sonuçları yazalım. Vektörlerin uzunluklarını ve skaler çarpımlarını kosinüs teoreminde yerine yazın.

  • cosθ = (u · v) / (||u||||v ⃗||)
  • cosθ = 6 / (2√2 * 3) = 1 / √2 = √2 / 2

6. Ve kosinüse bağlı olarak açıyı bulun. Bu açıyı bulabilmek için hesap makinenizden arc cos veya cos-1 işlevini kullanabilirsiniz.

  • cosθ = √2 / 2 sonucuyla hesap makinenize arccos(√2 / 2 ) girin. Sonuç olarak θ açısı;
  • θ = π /4 veya 45º Olarak bulunur.

Kosinüs Açı Formülünü Tanımlama

İki vektör arasındaki açıyı hesaplarken kosinüs teoreminden faydalanmamızın sebebi daha anlaşılır ve daha pratik olmasından dolayıdır.Şimdi de adım adım kosinüs teoremini açıklayalım.

1. Kosinüs teoreminin kullanım amacını kavrayın. Eğer kosinüsü kullanmadan bu vektörler arasındaki açıyı hesaplamak için epey uzun işlemler yapmak gerekecekti.Kosinüs formülü sayesinde vektörlere geometrik bir görünüm kazandırarak iki vektör arası açıyı rahatça bulabildik.

2. Kosinüs teoremini gözden geçirin. Kenarları ‘a,b ‘ve hipotenüsü ‘c’ olan sıradan bir dik üçgen ele alın.Ve bu üçgenle kosinüs teoremini c 2 = a 2 + b 2 -2abcos(θ) oluşturun.

3. Bir dik üçgen oluşturacak şekilde a⃗ ve b⃗ vektörünü aynı yönde olmayacak şekilde aynı başlangıç noktasından birbirine dik biçimde çizin.Ve bu iki vektörü bir c⃗ vektörüyle hipotenüs olarak bağlayın. Sonra vektörel olarak bir eşitlik oluşturun. b⃗ + c⃗ = a⃗ >> c⃗ = a⃗ – b⃗ Şeklinde vektörel bir eşitlik yazın.

4. Şimdi bu üçgen için kosinüs teoremini yazın.Birbirine dik olarak tanımladığınız a⃗ ve b⃗ vektörünü kosinüs teoreminde yerine yazın.

  • ||(a – b)|| 2 = ||a|| 2 + ||b|| 2 – 2||a|| ||b||cos(θ)Görüldüğü üzere vektörlerimizin uzunluğunu alarak kosinüs teoreminde işleme tabi tuttuk.Çünkü skaler olarak işlem gerçekleştirdiğimiz için vektörel niceliğimizin uzunluğunu alarak skalere dönüştürmüş olduk.

5. Şimdi bu skaler kosinüs teoremini vektörel olarak ifade edin.Bir vektörün uzunluğunun o vektörün kendisiyle çarpımına eşit olduğunu hatırlayın.a · a = ||a|| 2 ‘ c ‘ vektörümüzün uzunluğunu vektörel olarak ifade edersek‘c ‘vektörümüzü hatırlayın;c = a – b idi.

6. Matematiksel olarak kosinüs teoremindeki işlemleri yapın.

  • a⃗ · a⃗ – a⃗ · b⃗ – b⃗ · a⃗ + b⃗ · b⃗ = a⃗ · a⃗ + b⃗ · b⃗ – 2||a||||b||cos(θ)
  • – a⃗ · b⃗ – b⃗ · a⃗ = -2||a||||b||cos(θ)
  • -2(a⃗ · b⃗) = -2||a||||b||cos(θ)
  • a⃗ · b⃗ = ||a||||b||cos(θ)

Şah ismayıl və onun zibilləri…

cox esassiz ve menasiz cometler yazmisiz…hec biriniz esaslandirmamisiz ki bele olmuyub.fakt getirin.men ayin tarixlerine kimi elediklerinin hamisin yazmisam ve esaslandirmisam.hetta menbe de qoymusam.siz ise bos bos yazmisiz.

BILIRSIZ Yeni sizin dediklerinizde duzdur.YENI Ismayilin etdikleri sehv olub onun tarixe ne qeder xeyri olubsada ziyanida ondan coxdur.en azindan musalman dovletlerini dagitmasi bizim ziyanimiza idi.

Men bilmirdim Xetai sunni shie ayrisecgiliyi edib.Sunni shie ayri secgilyi salan adam muselmanlarin ancag dusheni ola biler,cunki bi rtoplumu dagitmag isteyirsense onlarin oz icine dushmencilik sal,sonra giragdan bax,ozleri ozlerini mehv edecekler.Yaxshi sergerdenin en boyuk sehvi.Efsuslar.

Roma_imperator | 28/12/2013 tarixində, saat 11:47 axşam |

Dil Meselesi etdiklerine geldikde ise,elave olaraq bunu da unutmamaq lazimdir ki,Ismayilin turkçə yazmağı və onu rəsmi dil eleməkde meqsədi O vaxtin ən qüdrətli Dövlətinin Osmanllının xalqı türkçə danışmağıdır.Osmanlı sultanları Ərəb və Farsça yazardilar.Qısacası Osmanlıda yaşayan türk xalqları arasinda rəğbət və sevgi qazanib osmanlıya qarşı çıxarmasıdır.

Azeri Turku | 14/02/2014 tarixində, saat 2:56 axşam |

Shah Ismayil barede yazilanlari oxudum ve neticede bildirmek isteyirem ki ey insanlar anlayin ve bilin ki bu bizim bisi ve yaxshisi ile bizimdir. Qaldi ki Shah Ismayilin neyi dogru neyi yalnish etmeyine bunu biz anlamariq. Chunki o dovrun qurulushu ve telebi bashqa idi. Burada yoldash menbeye istinad etdiyini bildirir. Duzdur neytral menbeden istifade bir qder dogrudur amma bu ona delalet etmir ki bu menbe de duzdur. Bu cur menbelere inansaq onda gerek ermeniler de bu yoldashin menbesinden bize qarshi istifade eder ki baxin Aeri Turkleri ozleri etiraf edirler ki onlar barbarlardirlar.

yazdıqarınızı oxudum. fikirlərinizə hörmətlə yanaşıram,bu sizin şəxsi fikirlərinizdir, amma razılaşmıram. yazmısız ki, ingilis mənbələrinə istinad etmisiniz.hardan bilirsiniz ki, ingilis mənbələri-tarixçiləri düzgün yazıb? əvvəla onlar Şah İsmayılı-türkləri heç sevməyiblər, daima onları bir-birlərinə qarşı qızışdırıblar(buna uzun həsənin zamanında da rast gələ bilərik.uzun həsəni silahla təmin edəcəklərinə söz verib onu osmanlılara davaya sövq edib aldadıblar). birdə ki, bir tarixçiyə sual verirlər ki, tarixin gedişatını Napaleon çox dəyişib yoxsa Hitler? o da cavab verib ki, tarixin gedişatını tarixçilər qədər heç kəs dəyişməyib. Yazırsız ki, Şah İsmayıl öz qohumların öldürüb .bəs onun doğma dayısı onun bütün ailəsini məhv edib. o öz qohumlarını sülhə çağıraraq hakimiyyət vəd edir amma Murad razılaşmır.! də ki, yazmısız Şah ismayıl yalnız müsəlman dövlətlərin tutub.Xristian dövlətləri Səfəvilərdən çox aralıda yerləşib, o dövlətləri tutaraq əsarətdə saxlamaq üçün kifayət qədər ordu və və vəsait lazım idi. orta məktəbdən yada sala bildiklərim bu qədər.xahiş edirəm siz də məni fikrimə hörmətlə yanaşın

“Azerbaycanlisan dunyani feth ele,ya bu veteni sev,ya da bu veteni terk ele”;Bes gurcustan xristian deyilmi?

Qartal semadadi | 07/07/2014 tarixində, saat 11:04 səhər |
Bunun yazan cox saqol. Bu bele da olub, halal olsun sene var ol.
Biz hardan bileyki siz ozunuze serf elyenleri yazmiyibsiniz ❔

eslinde caldiranda shah yox osmanlilar muharibe etdiler caldiran maraqa erazisindedir.dushmen gelib olkeye daxil olubsa ne etmeli,men bu yazini qerezli ve qeyri etik deyerlendirirem

Onu bilki O türk dediyin osmanlida türk qıtlığı var..osmanlının esasın exiler qoyubsa sefevilerin esasın qızılbaş türkmanler qoyub..ay axmaq savadsız.qızılbaş sözünün özünde bele derin bir türk felsefesi var.Şah İsmayıl bir dene olmayın Bu verenin her dar gününde bir süttaşı çi gelin.

Cox sag ol.Axir ki,heqiqeti yazan tapildi.Buyazina gore SIZI tebrik edirem.ALLAH SIZI QORUSUN.
esi zrafat eledim amma bu soz hec xosuma gelmedi birde bele sozler yazmayin
xahis eleyirem
tarixi faktlari yazmisan.tarix muellimi kimi sene 5 verirem…ela
yazilanlarda heqiqet var,sieliyi qilinc gucune xalqa yeridib,ama xidmetleride evezsizdi..

shah ismail hech kesi zorla shie etmeyib .HEtta bu gune qeder qazaxda,zaqatalada, shekide yashayan sunnulerin ecdadlari osmanli dovletinden qachib ona penah getirenlerdir. VE shah ismail buna hech bir mane gostermeyib. Chunki o insan olub. onun bidene sefi varsa oda budur.

Sizə bir bunu deyə bilərəm.Şah İsmayıl kimi igidləri unutmayın.O nə eləyibsə Azərbaycanı birləşdirmək üçün eıəyib.

bir onu bilirem ki sie sunnu sohbeti qiracaq bu muselmanlari. sie ve sunnu ayriseckilik bilen muselman deyil. onlar yalniz ozlerini dusunen ş…..dir.

ay muselmanlar besti qurtarin bu sie – sunnu sohbetin, muselmanlari parcalayanda ele bu ayri seckilikdi, sie sunnu sohbetin az xirdalayin. fikir verin sah ismayil xetai ile sultan selim eger birlesseydi dunyada onlarin qabaginda kim dura bilerdi. nece ki onlar o dovrde bir birilerini qiriblar sizde bu dovrde bir birinizi qirirsiz, bir birinizi söyursuz fikirlesmirsiz ki iki terefde muqeddes Mehemmed peygemberin neslindensiz.

Birinci təhqir yol verilməzdir ikinci bizi bu günə qoyanlar həmən o ingilislər olub yəni bizə həqiqəti yox yalan olan cox şeylə təsir göstəriblər və bunada nail olublar hərşey göz qabağındadır yəni görən gözlər ücün

bunu basa dusurukse ingilisler bizi bu gune qoyub bes niye birlesmirik?
sie-sunnu qardasdilar. ayri seckilik salan, kanfilikt yaradan movzulardan uzaq olmaliyiq. bu qardasligi mohkemlendiren movzulardan sohbet etmeliyik. muselman muselman qardasini tehqir eder? muselman muselman qardasinin qanin toker, ona dusmen gozu ile baxar?

Indi Sah ismayil Xetai ve Sultan Selim birlesseydi Azerbaycan diger dovletlere muqavimet gostere bilerdi ve burda ie-sunni qala=maqalini az xirdalayib insanlara saye yaymayin hec kim Sah Ismayil Xetainin elediklerini ede bilmez Siz Sah Ismayil Xetaini yaddan cixarmayin

nuzik sen zibilsen

Sah ismayil duzdu sunni olub cunki seyx leqebi sunnilere məxsus bir ləqəb olub .ona qalsa mehhemede peygeberde dini yaymaqdan otru 70 döyüş kecirib

Şah İsmayıl vahid Azerbaycan dövletini yaradıb.Şah İsmayıl dünya tarixinde ən gənc sərkərdə və şah,həm də şair olub.Allah ona rəhmət eləsin! Başqa hec bir milletde belə gənc və isdedadlı şah olmayıb.O zamanlar müselmanlar bir-birin qırırdı(indiki kimi)avropa kəşfiyatı həmişəki kimi ara qarışdırırdı.

Ne edib əla edib.türklər hələdə shah ismayılın qılınc ilə topun luleyini qopartmasindan sonra özünə gəlməyib.gelmesinlerde.artıq onu pisləmək üçün qalaq qalaq yalanlar uydururlar.

senin getirdiyin delil oz icinden gelen eqodan ve nifretden gelir.ele danisdin ki ele bil turk sultanlarinin hamisi Avropani feth elemek ucun gorevlendirilib.Sultan Togrul selcuk imperiyasini yaratdi hansi xristian devletine yuruw etdi.?Teymur Qobi sehrasindan qara denize qeder boyuk imperiya yaratdi hansi xristian devletine yuruw etdi.sen ozun zaten xarab adamsan sen ya kurdsen,ya ermeni, ya da etnik azliqlardan biri.

Bos-bos serhler yazmaqdansa, arashdirin! Adam var kitab oxuyur ancaq got bas basa dushur, yaxud hec ne anlamir. Demek o, heqiqeti haqq etmemisdir. Eziyyet cekmesinler!

Irani pisliyib erebi yaxshi geleme vermek lazim deyil,ele en boyuk vaishe xanalar ereblerdedi.o ereblerdide peygemberi dashliyirdilar allah onlara lenet elesin,ele haqq eliyib Ismayil!camaata ograshlig oyretmiyibki,ibadet eletdiribde.ozunu gunaha batirib xristiyana bele namaz qildirib qilinc gucune yox sen bilmediyivi danishma.Chindeki Portuqal sefirine qulag asmagdansa ac tarixivi oxu.Tebiiki duz menbelerden day portuqaldan,chinnen yox.

yaşasın Azərbaycan! | 26/11/2015 tarixində, saat 11:47 səhər |

Bu yazını indi oxudum və məndə belə bir fikir yarandı ki,bunu yazan adam savadsızdır.Ən azı ona görə ki,orta məktəb şagirdindən daha çox imla səhvləri var yazıda.İkincisi,siz sünnisiniz,amma şiələrə bu qədər nifrətin səbəbini anlamaq çətindir.Şah I İsmayılın məqsədi Azərbaycan torpaqlarını birləşdirmək idi ki,bunu da bacardı.Qılınc gücünə sünniləri şiələşdirməyə gəldikdə,məgər azərbaycanlıları ərəblər qılınc gücünə müsəlmanlaşdırmayıblarmı?Mənasız və əsassız yazıdır.

Bu yazının müəllifi sapı özümüzdən olan baltalardandır.Bizə düşmən lazım deyil.

Hələ ən böyük zibil sən və sənin kimi şərəfsizlərdir.Sən qanmazın Şah İsmayıldan mövzu yazaraq,nifrət dolu,mənasız fikirlərə haqqın yoxdur.Şah İsmayıl 200 ilden çox yaşayan bir dövleti qurub,dilini de türk dili edib.Şeirlərini türkcə yazıbdır,Osmanlıların gözündə rəğbət qazanmaq üçün etməyib bunları.Onun vaxtında Lahican,Gilan ve s. yığdığı tərəfdaşlarının əksəriyyəti şiə olub,ona görə dövlət şiə elan olunub.Lakin sünniləri zorla şiə etməyib,çünki dövlətdə şiələr də yaşamışlar.Hətta Osmanlıdan gələnlər də buna misaldır.Şah İsmayıl onları şiə olmağa zorlamayıb.Hər bir hökümdar kimi Şah İsmayılın da səhvləri olmuşdur.Məsələn Şeybani xanın başını kəsib,içinə saman doldurub Sultan Səlimə gondərmişdir və məktubunda “sənin də başını belə kəsəcəyəm” demişdir.Ancaq müsəlman ölkələrini qırıb deyirsən..Ay manqol,o vaxtı Azərbaycanda 3-4 özünü dövlət elan edenlər vardı.Şah İsmayıl Xətai bu dövlətləri dağıdaraq vahid Azərbaycan yaratdı,yəni Səfəvi-Qızılbaş dövlətini.Şahın ana tərəfi sünni olmuşdur,ata tərəfi isə şiədir və oğul da atasının təriqəti ilə getməlidir.Çaldıran döyüşü sunni-şiə söhbətinə görə olmuşdur demək də yalnəşdır,burada təkcə din söhbəti getmirdi.Sultan Səlimin İsmayıla olan nifrəti,onu Şah kimi tanımaması da əsas səbəblərdəndir…Sənin kimi axmaqların bu cür dahi şəxsiyyətlərə nalaiq söz deməyə heç bir haqqı yoxdur,axmaq.

sah ismayil olmasaydi 1 qaris torpagimiz bele olmazdi yazi yazanda fikirlesin
get tullan da. erməni köpəy oğlu.

Muellifin ozunun de yazinin evvelinde buyurdugu kimi, bu sefeh yazini oxumaga ozumu mecbur elemedim ve oxumadim..Bos yere eseb korlamagin yeri yoxdu….Ama Allahiniz yoxdusa, hec olmasa insafiniz olsun Sah Ismayil haqda danisib, fikir soylemek ucun cox xahis edirem, zehmet cekib onun hec olmasa 1 seirini oxuyun…Ureyi olan her kes onun seirlerinden tesirlenecek buna eminem…hetta adiq olaqcaq…

Bu siye oldiqu ucun bele qerara geldiniz yeyqin bu sunu olsaydi bu qenayete gelmezdiniz Azerbaijani iki dovlet bascisi olub babek ismayil

Sunni kopay oglu ged ermeniye cavab ver
Yusif Bayramov | 13/04/2016 tarixində, saat 6:06 axşam |

Hegigetleri yazmag gozel bir seydi.sene hakk verende olur , vermiyende olur. Amma senin ben dine inanmiram yazdigini oxudugumda cok uzuldum..Allah(c.c.) seni aff elesin ve benim din gardasim elesin, gozel emellerir isletsin Cennetine goysun ve menide sene gonsu elesin.AMIN.

sah ismayil gerek sunni sie davasi etmeyeydi
Amma zor yazib, nəsə farstpərəstlərin çestinə toxundu ))
Günel Orucova | 20/04/2016 tarixində, saat 5:38 axşam |

Bu yazını yazan şəxs, bilmirəm qanınızda təmiz türk geni deyilən bir şey var, ya yox, irəli sürdüyünüz bütün iddialar səhvdir. Siz heç olmasa, Azərbaycan XIV əsrin sonlarında hansı vəziyyətdə olub, bunu zəhmət olmasa, Azərbaycan tarixi kitablarından oxu, gör Şah İsmayıl hansı vəziyyətdə Azərbaycanı tezliklə əsarət və parçalanmadan xilas etdi. Hələ dünya tarixində 14 yaşında dövlət quran yeniyetmə tanıyırsan? Qaldı sünni, şiə məsələsinə, burada gizli məqamlar var, onu sən bilmirsən, odur ki, tariximizi yaradan böyük şəxsiyyətin xidmətlərini nəinki kölgə altına alır, sən onu təhqir etməkdən çəkinmirsən. Mən Şah İsmayil haqqında elmi araşdırmalar aparıram, sənin yazdıqlarının üstündən qırmızı xətt çəkirəm, lazım olsa, biz birimizi taparıq, mən sənə nəinki səhvlərini, bir çox həqiqətləri izah edərəm, çoxdur, yaza bilmirəm, amma bir türk hökmdarı haqqında açıqlama apararkən yüz ölçüb bir biçməyi məsləhət görürəm

sanin damarlarinda ermeni qani axir millet dusmani allah senin kimilera bu dunyada cehennemi qismet eder.

cox raziyam sizinle cox duz yazmisiz.nifret edirem bu sexsiyyete

Qaqaşım birincisi sənin istinad elədiyin mənbə heç vaxt ədalətli danışa bilməz. Birincisi ona görəki ingilislər nə vaxt ədalətpərəst olublar ki indidə olalar…2ci ona görə ki ingilislər iranın elə ən qatı düşmənidi ismayılın şəninə yazmayacaqlar ki…..3cü isə sən özün sünni olduğuna görə ismayılı tərifləmiyəcəksən ki.. Yazdığın əsassız və tarixi mənbəyə əsaslanmayan ittihamlarından belə məlum olurki sənin əməlli başlı tarix oxumağa ehtiyacın var. Yazmısanki çaldıran döyüşünü ismayıl başlatdı. Əgər belədirsə döyüş niyə osmanlı ərazisində yox azərbaycanın içi olan çaldıranda oldu. Və sənə məsləhət görərdim ki döyüşdən qabaq səlimlə şahın məktublaşmalarını öz gözlərinlə oxuyasan… Yoxsa belə boş boş iddialarla ancaq özünü aldadacaqsan

Ne geder gizletmek isteseniz de tam sunni olmaginiz aydindir. Savadiniza da soz ola bilmez. Hetta adlarin boyuk herfle yazilmasindan xeberiniz yoxdur.

Şah İsmayılı indiki zəmanə ilə müqayisə etmək düzgün deyil. Belə etsək, biz onda minlərlə hüquq pozuntuları və digər səhvlər taparıq. Düzdür, Şah İsmayıl Xətai ideal deyil və onun özünün öz dövrünə görə də səhvləri olub. Ancaq bu şəxsiyyətin Azərbaycan üçün etdikləri danılmazdır. Onda ləkə axtarıb rüsvay etmək istəyənlər, əvvəlcə Şah İsmayıl Səfəvi Xətainin yüzdə birini Azərbaycan üçün etsinlər. Heç bir dövrdə azərbaycanlının hökmü Gürcüstandan Fars körfəzinə qədər, Orta Asiyadan Bağdada qədər, Anadoludan Hindistana qədər keçməyib. Bax, əsl yeridir ki, deyəsən: “Mən fəxr edirəm ki, Azərbaycanlıyam!” Şah İsmayıl Xətai haqqında həftələrlə silsilə yazılar yazmaq olar. Ancaq elə özünün də etdiyi kimi, 12 İmam (ə) eşqinə burada onun 12 xüsusiyyətini sizin nəzərinizə çatdırdım. İndi özünüz deyin: bu şah hər hansı bır şahla müqayisə oluna bilərmi?

Azerbaycanli | 29/06/2016 tarixində, saat 5:44 axşam |

Sapı özümüzdən olan balta, hansı azeri balası seninle birge düşmənlə döyüşə geder.Birden ermenini görendə dedin azerbaycanlılar düz deyil?

Sen cox qehbe adamsan

Salam bu ne tarıxe hormetsızlıkdı bırsı ozunden burda soz yazcaq reytınq qazanmaq ucun xahıw edrem bu yaznı sılın bu xalqmza hormetsızlıkdı bırde burdakı ınsanlar hıss edmedıkı bu ınsanın yazısında sexsı nıfret sehsı maraqlı duwuncedı eslınde ne yazlıb sefdı burda wah ısmayıl xetayı hec an osmanılarla bele edavetı olmayıb nece olurkı sultan selımın atası ıle ata ogul kımı olur bawqa atasını oldren selımımı xetayıye tay tutsuz atasın oldren hec kıme hormet qoymaz qaldı sunı sıye sohbetne hele sız derk edmısıKı onun menası serhed ayrcılıqı demekdır cunku bele olmasaydı o serhed ayrcılıqı sece bılmezdır Admınden xahıw edrem bunu pozsunlar bu sankı meqsedlı planlı duwuncedır melumatı olmayanda ona ınanansın .Sen oz sehsı fıkırvı ozunle bolsub deye bılersen kımlese bolusmeye fıkır tulamsansa bu sehsı deyıl bu hamya aıdı senım eqdevı neye quluq edıyvı sube ıle yansram sankı aqresıyan sonmezdı oz fıkırvı oZunde saxla sılın o yaZnı vetene hormet edlrse eger

o yazini yazana deyirem ki get isinle mesqul ol senin kimiler ismayilin tarix yazdigini anlamaz ay bedbext 20-ildir torpaqlarin onun bunun ayaqlari altinda taptaq olur.sah ismayil 14-ile azerbaycandan hinfistana qeder uzanan dovlet qurmusdur get biraz azerbaycan tarixini oxu ingilislerin tarixi yoxdur

Cox düzgün yazmisiz. Siyäliyi qilinc gücünä yayib
Ay bunu yazan senin anan ermeni deil tesadufen coreyi dizinin ustunde olan ay qeh……..raman…….
Get uzaklara get Ostur sonrada götünə sillə vur. berk vur ki, yadından çıxmasın. ��

Şah bir çox məntəqələrdən keçəndə əsgərləri çox sünnü qadınlarını rahatdayıb… Deyəsən sən o nəsildən gəlirsən…. Şahın nəvəsiyəm yediyin poxa görə cavab verməy haqqımıydı biləsən. Ən azı ona görəki ölən babamın dalıyca danışırsan… Birdə sənin kimi vəhhabi ya nurçu olmaq üçün mütləq gərək mamana başqa kişi dırmaşsın… Bunuda mən demirəmaaa qədim sünnü mənbələri var ki Əliyə və onu sevənlərə düşmənçiliyi ancaq anasö fahişələrin etdiyoni söyləyir.

tarixlerin coxunu sehv yazmisan
ehli beyt asiqi | 23/10/2016 tarixində, saat 10:05 axşam |

Sielik Allahi Peygenberi ehli beyti ve imamlari sevmekdir Sah Ismayilda bunu edib sen sevmirsen bumlari sevme Allah ozu her seye qadirdir

ehlibeytasiqi | 23/10/2016 tarixində, saat 10:22 axşam |

Sah ismayil qehreman merd vetenperver dindar olub Allah ona rehmet elesin Her zaman ehlibeyt asiqlernin yanunda olub haqsizliga beyet elemeyib Imam Huseyon Elehisalam deyib haqsizliga beyet elemek haqsiz olmag demekdir sen gulbasda haqsizsan ve bu dunyada olmasada obiri dunyada insallah cavab vereceksen menim ulu babama kin saglayib ser atigna gore birde sen simirden hermeleden yeziden omer ibn sedden ibn ziyadd lemetullahlardan terbiyye almisan Allah senede olarada hemose lenet etsun amin ya rebell alemin

aqzuva gelini yazib bezi savadsiz adamlari yoldan cixatma

sah ismayil 14-illik hakimyeti dovurunde 14-olkeni azerbaycana birlesdirmisdi senin 20-illik qarabag meselevi o bir ile hell edib eger tarixi noqteye nezer salsaq.

birincisi zibil yazmaqin duzgun deyil.qaldiki ismayilin sehvi oldugu kimi.osmanli sahlarininda sehvleri cox olub ismayila qarsi cox qus buraxiblar.

ismayil soz verdiyi kimi dede-baba torpaqlarini geri qaytarib basqa hec kimin torpaqina hucum basqin etmirdi ancaq onun torpaqina hucum edilende o doyusurdu.

osmanlil sahlari onu tehqir edirdiler.

qaldi ki sefevi -osmanli doyuslerine bu doyuslerin siyasi baximndan avropa o dovurlerde istifade edib bu iki dovletin guclu olmasi avropani narahat edirdi.hec bir zaman avropa istemeyib ki yer uzerinde iki turk dovleti olsun.tarixe nezer salsaq gorerik ki azerbaycan tarixinin boyuk ve guclu dovleti olub ona gorede gelin ozumuz oz tarixmizi qoruyaq

ismayil 14-illik hakimyeti dovurunde 14-eyaleti gezeib.sen agilli cixmisanda ozuvu agilli sayirsan yoxsa camahati agilsiz sayirsan sen hele usaqsan.ismayil 14-yasinda ozunu sah elan gedende senin kimi usaqlar 14-yasinda hele sud emirdi get isinle meshqul ol cixib burda agzuva geleni yazma

cunki ismail bu gunu gorurdu lap zor eleyib

men size hec bir pis fiir deye bilmrem yazdiqlariniz haqqinda.ama basliq tehsil almis bir sexse yarasmir

bu yazilarin muelifi esl ruhi xestedi !

aa onda ele cixir ki babekde sefdide ereb xilafetine qarsi muharibe edib.islama qarsi doyusub senin bu sozunden ele cixir ki osmanli dovleti duzu ismayil sefdi

bu yazini yazan adama bir sualim var eger sen bele agilli cixmisansa sualima cavab yaz.osmanli sahi olan sultan suleyman niye gore oz oglu mustafani oldurtdurdu oglu beyizata qarsi cixdi faktiki olaraq oglu selim cox sefler etmisdi amm o oglu selime inanirdi.gorursen sahin seflerini oz oglunun sozlerine inanmayib.yalan sayelere inanirdi mustafa ogulunu oldurtdurmek sahin en boyuk sehvi olub.osmanli dovletinin en guclu veziri olan .ibrahim pashani da oz sehfi ucbatindan oldurdu yalan xeberler sahi casdirmisdi hansi ki.ibrahim pasha sahi olumden xilas etmisdi bir nece defe bes nece oldu ki sah yalan xeberlere aldanib oz dostu olan ibrahim pashani oldurtdu.iki oglu bir veziri saha qarsi hec bir vaxtlar protiv doyus ve yaxutda basqa prablemi olmayib amma suleyman onlara gor ne etdi.sende yazirsanki sah ismayilin sehvi var .bu iki sahin sehvlerine baxaq helem osmanlilarin basqa sehvlerini yazmiram.sahin oz usaqlarini ve vezirine aydinliq getirirem.

Alimin dediyi kimi, Şah İsmayılı indiki zəmanə ilə müqayisə etmək düzgün deyil. Belə etsək, biz onda minlərlə hüquq pozuntuları və digər səhvlər taparıq. Düzdür, Şah İsmayıl Xətai ideal deyil və onun özünün öz dövrünə görə də səhvləri olub. Ancaq bu şəxsiyyətin Azərbaycan üçün etdikləri danılmazdır. Onda ləkə axtarıb rüsvay etmək istəyənlər, əvvəlcə Şah İsmayıl Səfəvi Xətainin yüzdə birini Azərbaycan üçün etsinlər. Heç bir dövrdə azərbaycanlının hökmü Gürcüstandan Fars körfəzinə qədər, Orta Asiyadan Bağdada qədər, Anadoludan Hindistana qədər keçməyib. Bax, əsl yeridir ki, deyəsən: “Mən fəxr edirəm ki, Azərbaycanlıyam!”

Emrah Mirzeyev | 24/02/2017 tarixində, saat 1:39 səhər |

Şah İsmaile zibil deyenin var yoxunu liçni ingilisler s*ksin.Şah İsmail olmasaydi ingilisler çoxdan senin götüvü s*kib buraxardilar.Sen şah İsmailin dirnaği qeder olmazsan.Sen bir öz tarixivi oxu sonra göt baş at.Şah İsmail heç bir hökmdarnan müqaise edilmez!!

Emrah Mirzeyev | 24/02/2017 tarixində, saat 1:42 səhər |

Ala peyser sikkm senin ağzivi sen kimsenki zibil deyirsen.Esas zibil sensen senin nesli necabetindi götveren monqol

Emrah Mirzeyev | 24/02/2017 tarixində, saat 1:43 səhər |
Bunu kim yazibsa peyserdi

Sizi bu qerezli yazilarinizda cox mentiqsiz nuanslar varki bunun biride sizin ateist olmaginiz ve onu esas goturerek sunnu sie meselesini ortaya atmanizdi.Ager bir kafir bugun kimise ittiam edirse onun ittiami bosdur. Eger ingilis menbelerine dayanirsizsa ve deyirsizki bizim tarixcilerimiz qoyundu onda ermenilerin Azerbaycan torpaglarini zept etmeside yalandi cunki bunu bizim tarixcilerimiz deyir . Birincisi sizin baxiwinizda edaletin ne oldugunu deyin .ikincisi bir şexski oz dovletinin kecmisini pisdeyirse bu o demekdiki o oz tarixini qebul etmir .tarixi belli olmaya ve yalan ustunde qurulmus dovletde dovlet deyil . Sah Ismayil xetaiye gelince ise bu hemise bele olub haqqi hemiwe pisleyibler . Sunnu Sie meselesine gelince get ereb tarixini yaxsi oxu gor ecemler ne vaxtdan sie olublar. Burda bos bos seyler yazmagla ele hecne kecmir

Wah Ismayil Xetaiye cox boyuk hormetim var, cunki, hem Azerbaycanli ve qudretli hokmdar olub. Ancaq cox teesdufki, onun boyuk sehvi sunnu — wieliyi ayri seckiliyi etmekle boyuk ve qudretli Azerbaycan dovleti meqlub oldu. Ismailin atasi Weyx Heyder wie idi. Weyx Heyder Uzun Hesenin bacisi oqlu idi. Hemde weyx Heyder ve onun atasini da wie ustunde mubarizede oldurulmuwdu.
Ancaq movzuda Wah ismayil ve onun zibilleri sozu yazmaqda cox boyuk sehv edib. Din meselede Allah biler.
2 – si eziz qardawlarim, indide sunnu – wie davalari davam edir, aqilli olun , birlewin, ayri seckili sohbetlere son qoyulsun. ALLAH birdir, Islam bir, Quranda birdir. Allah weytana lenet etsin. Azerbaycanli vetendaw

Muellif cox sag ol ki,bu heqiqetleri yazdiniz. Zehni tutulmuslara Allah hidayet versinki,bu heqiqetleri derk etsin.Bir fransiz tarixcisi yazir ki,” butun Avropa bu gunlerine gore sah ismayila borcludur”.

ala pesi get iwinle mesqul ol sah ismayilin yazdiqi tarixi senin kimi pesi bilmez sen kimsenki boyuk serkerdeni burda tehqir edirsen sen get ingilislerin tarixini oxu oz tarixinden bixeber bedbext

sah ismayil yek sefevi dovleti tek

Şah Xətai kim olub heç bir fikriniz yoxdur. Onu tanımırsınız. Şiəlik necə yayılıb və geniş hal tapıb bunuda bilmirsiniz. Şah Qızılbaş olub, bunuda bilmirsiniz. Əcdadlarına Şeyx deyiblər və nədən deyiblər bilmirsiniz. Səfəvi adı hardan gəlir onuda bilmirsiniz. Səfəvilik sülalədən çox təriqət kimi formalaşıb bunuda bilmirsiniz. Şahın kimin Şahı olduğunuda bilmirsiniz. Şahın atası Şeyx Heydər silah ustası idi. İstənilsə idi odlu silah texnologiyasını əldə edərdilər. Sadəcə Səfəvilik- sonradan Qızılbaşlılıq təriqətində odlu silah istifadəsi namərdlik sayılırdı və istifadə olunmamışdır bunuda bilmirsiniz. O zaman Şah nədən odlu silah almaq üçün qərbə yönəlsin? 14 yaşında Şah olmuş biri o qədər axmaqdır ki, avropalı onu aldadsən? Şah Xətai səlimin atası Bəyazidə “Siz mənim atamsınız (böyüyüm, ağsaqqalım mənasında), mən sizin dövlətə zərər vermərəm” deyə II Bəyazidə məktub ünvanlayıb Osmanlı torpaqlarından keçib Keçmiş Ağqoyunlu torpaqlarına hücm edəndə. Şeybanilər Səfəvilərə hücum edəndə Bəyazid Şeybani xanın tərəfini tutdu. Şah onun başını kəsdi və Bəyazidə göndərdi ki, bizlə işin olmasın. səlim mundarı öz atasını taxtdan endirib, qardaşlarını öldürb tez bir zamanda Səfəvilərə hücm etdi. Şah hətta müharibədən qaçındı. Amma səlim məbur müharibə istədi. İndi o Türkü-Türkə düşman etdim yazısı nə qədər doğrudur ? Sizə illərdir danışlıan yalan tarixə əsaslanıb özünüzü ağıllı hesab edirsiniz. Şah Xətai kimdir, birinci bunu öyrənin. Sonra onun şəxsiyyətini tənqid edin. Şiəlikdən fars siyasi cəhətdən istifadə edib, Şah yox. Təəssüf ki, törəmələri də ona xəyanət edərək bu oyuna batmış oldular.

BAKILI QAQA | 01/05/2017 tarixində, saat 5:26 axşam |

Anonim,siz bilirsiniz neye benzeyirsiz? Daş deymiş küçük olur haa, zingildeyir-zingildeyir, heç bilmir neye hürsün☺☺ Bax siz o küçüye benzeyirsiz. Hürmeyin menasi yoxdur, dünya Şah İsmayılı İran imperatoru adlandirarken siz öz sümüyünüzü gemirin

Şah İsmayıl illerle Gilanda Fars siyasetçileri terefinden yetişdirildi. Meqsed böyük İran imperiyasini yeniden dirçeltmek idi. Bunu türk qilinci sayesinde etmek lazim idi. Çünki Şerqde kifayet qeder türk herbi birlikleri var idi. Şah İsmayilin, onun xeleflerinin öz dövründe çekilmiş şekillerine baxin. Orda yazilir: REX PERSa( İran hökmdari). Anladinizmi. Deyirsiniz Şah türk dilini dövlet dili etmişdi. Sefevi dövründe türkce(Azerice) resmi sened yazilibmi? Yox. Sefevilerin bütün resmi senedleri, fermanlari, dövlet defterxana senedleri Fars dilindedir. İnanmayan gedib baxa biler. Şah hetta öz övladlarina qedim İran şahlarinin, qehremanlarinin adlarini qoydu: Təhmasib, Sam ve s.. Niye türk adi qoymurdu? He. İsmayil yüz illerle unudulmuş qedim İran titulunu berpa etdi:ŞAH titulunu. Ne özünden evvelkiler kimi xan, sultan, xaqan oldu, ne de bey. Heqiqeti hezm ede bilmirsiz. Ancaq öyrenin görün dünya ne deyir: REX PERSa-İsmail Sufi……..

Salam.men bu fikirlerin coxuynan razu deyilem.Osmanli sahi Selimde 1 gecede 40 min Şiəni qirib bəs buna nə deyə bilərsiz?

Ay menbesini ingilisden alan ingilis iti.Mehemmed (s.e.s) peyğember din uzerinde dovlet qurdu .esl serkerde deyilmi idi.din uzerinde qurulmayan dovlet zulm uzerinde qurular ve cox uzun cekmez .sefevi ise tarixde en uzun dovlet olubki oda muselman dovleti olub ve muselman dovletlerini birlewdirib.sen konkret inglis tipli bir itsenki yalandan wer atirsan.hansiki şahin qarwisinda dursayin ayaqini yalyardin and olsun.senin kimi werfsizlere gore oz tariximizi ingilis ve hansisa kafirin yazdiqindan oyrenmerik bizler.get osmanli tarixine bax gor bir mescid dagidib yoxsa bir sunni qirqini toredib.hansiki sultan yavuz 40 min wiei yeni muselmani edam eletdirdiki onlar wieliyi qebul etmiwdiler.tarixe gotunle yox beyninle bax.petlebaw gede.

şah ismayilden sene ne … zibil sen ozunsen ki bilmediyin aqliva gelen ne varsa yazirsan kor gozlerivi ac bax dunyaya tarix boyu dinden isdifade olunub hede osmani devleti sefevi devletiyle muharibe etmekcin dinde isdifade etmisdir bugun islam dunyasini din uzerinden darma daqin edibler … yane sen buqeder zibilin birsen ki butun bu olanlari gormursen ?

raul duz yazmisa o peyser helem anlamirki siyaset aleminde dinden istifade olunur suriyadaki muharibe bir riyalliqdir ki muselmani din ile yixirlar

avropa istemeyib ki yer uzunde iki guclu turk ve yaxutda muselman dovleti olsun nato herbi alyansina nezer salsaq gorerik ki natoda tek ve yegane muselman ve turk dilli olke turkiyedi ikinci bir turk dilli olke qebuledilmeyib cunki sebebleri var tarixe de nezer salsaq eyni siyaseti orda goruruk zibil yazan insanada burdan yazib bildirmek isteyerdim ki get iwinle mesqul ol sah ismayil 14-il hakimyetde olub 14-eyaleti azerbaycana birlewdirib

Wikini menbe qoyan adam ��

ala osman qazi get iwinle mewqul ol burda cixib bawunan boyuk qelatder eleme sen helem malako sossan pesi

Nurlan Əsgərov | 17/08/2017 tarixində, saat 11:16 axşam |

Əziz müəllif başlıcası deyimki mən sizin yazdığınız məqaləya hörmətlə yanaşıram. Mən özüm Profaylinq mütəxəssisyəm və demək istəyirəm ki siz hər nə qədər ateizm meyilli olduğunuzu göstərməyə çalışsanızda, sizin sünni olduğunuz her cümlənizdə açıq aşkar görünür. Mən məqaləni sona qədər oxudum, bəzi nöqtələrdə haqlı ola bilərsiniz, amma bu o demək deyil ki siz insanların dini dəyərlərini mühakimə etməlisiniz. Sizin dünya görüşünüz sizə görə bəzi insanlardan üstündür. Siz bunu yazdığınız hər cümlədə göstərirsiniz. Amma bu sadəcə sizin Marjinal görünmək istədiyinizin bariz nümunəsidir. Qaldıki sizin tarixə əsaslanma tərzinizə, siz sadəcə bir mənbəyə əsaslanaraq yazdığınız məqaləni insanların nə tərzdə qarşılayacağını bilmədən, uşaqca fikirlərlə sadəcə sizin daha fərqli düşündüyünüzü göstərmək uğrunda yazdığınız bir hekayədir. Anti-sünni siyasətinə gəlsək, bu tamam yanlış baxış tərzidir. Çünki Şah İsmayil in siyasəti Anti-sünni deyildi, sadəcə olaraq şiələşdirmə siyasəti idi. Məhz elə buna görədə sizin yazdığınız məqalə sadəcə olaraq bu yöndə olsa idi siz daha az marjinallığınız göz önünə qoyardınız. Bu qədər ümid edirəm ki bu rəyi oxuyub öz üzərinizdə daha çox çalışarsınız.

Sah İsmayıl müsəlman səhərlərini fetih etməyinin səbəbi sadece vahid bir AZƏRBAYCAN dövləti yaratmagdir və yaratdıda çox şükür.He birde Osmanlıların əsasını Ertuğrul bəy qoyub oğlu Osman bəysə dövləti yaradıb.Cox Şükür MÜSƏLMANAM ƏLHƏMDÜLİLLAH Çox Şükür AZƏRBAYCANLIYAM,Çox Şükür TÜRKƏM.

Senin kimi zibiler bilmeyir ne daniwir. Qoyun gelib qoyun gedeceksiz. Oz boyuk serkerdenizi tanimayib bawqalarina hesed aparmaqla. Caldiran doyuw sefeviler erazisinde iranin indiki maku weheri yaxinliginda olub. Sefevi dovletide induki turkiye erazisi olan van dogu beyazit erazilerin tewkil edib. Osmanli paytaxti istanbul olub. Osmanli ordusu 2 min kilometrden cox yolu gelib sefevi erazisinde sefevilerle vuruwub.onda nece olurki muharibeni sefeviler bawlayir. Wah Ismayil hemiwe osmanliyla muharibeden qacib sultan yavuz ona 3 defe farsca tehqiramiz mektub yazib Wah ismayil axrinci mektuba turkce cavab yazib. Ay qoyun bu o demekdi biz turkuk. Osmanlinin en boyuk sehvi sefevilerle muharibeleri olub hemiwe osmanli bawlayib muhariveni. Bu tarixde var. Hem ozleri zeifleyib hemde sefevileri zeifledibler.

Senin yazdiglarinin hamisi saxdadi. Turk tarixcilerinin oz arawdirmalari var sunnidi osmanli heyranidilar ancaq gorursenki osmanli sefevi doyuwlerinde sefevileri haqli gorubler. Olar osmanli arxivlerin sefevi arxivlerin arawdirib bu qenate gelibler.yutubda var.sen zibilse internetde arawdirma aparmaqla alim oldugunu hesab edirsen.hec poxda deyilsen

meseleye bele yanasacam,demeli siz deyirsiz mjuselman dovletlerini isgal edib .cunki1-cisi o dovrde azerbaycan ve etraf erazilerde onun ata baba torpaaqlarinda ancaq muselman dovletleri idi.2-cisi sefevi dovleti osmanlki ucun boyuk tehluke oldugu ucun muharibe gediridi.,3-cusu Sultan selim ozu 16000 şiyeni qetle yetirmisidi. ve s. bu meseleleri uzatmaq olar.Sah İsmayil genc olub ve bele sehvleri etmesi normal idi mence.her ne edib xalqi dovleti ucun edib.bu qeder .tesekkurler

Your crazy?

ay cindir Shah Ismaile qarshi agziva geleni danishma o bizim oz tariximizdi ozumuzunkudu ay kecmishini danan cindir..biz onu dansag demeli 32milyon iranda yashayan Azerbaycanlilarida danarig..cox ogrash adamsan sen kimsense kucuyun danishigina bax hele o cur insani soyur ogrash get dedeve lag ele ay cindir senin kimi savadsiz ogrash boyudub Allahada inanmirsan cindir gede

Çox ayıb olsun sizin kimilərə. Türkiyə tarixçiləri belə dönə-dönə deyir İsmayıl bir türkmən idi bu faktdır ki, o türkmən olduğu üçün farslar onu sevmirdi. Siz sizə aid olan hər şeydən imtina edin farslar da onu rahat mənimsəsin. Tarixini dananın gələcəyi də olmaz. Qoyacaqsız Suriyanın gününə bu torpağı da. Ayılın biraz. Sünni olmağınız o demək deyil torpaq üçün çalışanların əməyini danasız. Əsr olub 21 siz hələ şiıni müsəlman hesab etmıkdın qorxursuz və hamı sünni şiə davası edir. Onun yerinə bir olub gedin Qarabağı alın. 5 əsrdi Şah İsmayıl davası gedir. Onu tarix yadında saxladı, zatən böyük insanların xətaları da bpyük olur, ancaq etdikləri bpyük işlər əfvinə fərman verir. Bu qədər sadə. İndi tarixinizə sahib çıxın ki, qonşular ona yiyələnməsin.

Evvela o boyda serkerdeni muhakime etmek ucun en azi onun yarisi qeder olmaq lazimdi,bu bir,ikincisi tarixde bizim ondan guclu ve qudretli dovletimiz olmayib,bunu hecbir serkerde bacarmayib,ozude kicik yaslardan etibaren,onun boyuk sehvlerini ozu bele inkar etmeyib ve shexsiyyetile dovrunun butun elitinde boyuk nufuz qazanib ve jargon ve meiset diliyle onu tehqir etmek bunu edenin sadece esilsizliyini subut edir,turklerin kokunde ise bir esilzadelik vardir

Axır ki, çox sevindim mən hər zaman bir məsələdə tərəddüd edirəm İsmayıl xanlıqları birləşdirdi tək dövlətə çevirdi bu səbəbdəndə xanlıqlarla müharibə qaçılmaz idi. Məndə Sünni, şiə ümumiyyətlə məzhəpləri digər dinlərin İslama soxuşdurduğunu nağılların nəticəsində dini parçalamaq üçün istifadə edildiyini düşünürəm. İsətəyən araşdıra bilər Tövrat-Buxari, Pavlus İncil-Əl Kafinin cilidləri aydın olacaq nə hardan qaynağlanır. Keçək İsmayıla yuxarda qeyd etdiyim kimi xanlıqları birləşdirmək üçün müharibə qaçılmaz idi ancaq bir məsələdə var ki, bunun bütöv Azərbaycan naminə olmasından çox şiəliyin təbliği edilməsi üçün edildiyini ortaya qoyan bir çox mətləblər var ən əsasıda səfəvilərin dövlət dini İslam müsəlman deyə bir adla adlandırılmayıb. Şiəliyin siyasi olmasını təsdiqləyən amilləri isə bü gündə görmək olar şiəlik Əli, Hüseyin sevgisi ilə bərabər fars iran sevgisi aşılamaqdadır. Bu gün şiəlik dedikdə ağıla rəhbər gəlir rəhbər dedikdə ağıla iran gəlir bunların bu rəhbər sevgisi bunları öz vətənlərinə millətlərinə qarşı qoyacaq gücə sahiblənməkdədir. Deyləsi çox sözüm var elə Qarabağ müharibəsində iranın kömək etdiyini düşünənlər arxada baş verənləri nə araşdırmır nədə görmür.

Maraqlı yazmısız. Ama bu deyilənlərin istinad yerlərini də qeyd edin zəhmət olmasa. Əks halda boş söz yığınından başqa heç nə saymaq olmaz bunları.

Qardaw dediklerine tamamile haqa verirem yalniz ismayil hec vaxt turk dili cun hecne elemiyib cunki ismayil Gilanda biyuyub ve tarixe nezer salsaq goreciyik ki o zamanlarda Gilanda bir nefer bele TURK dilinde bilmirdi nece orgetdi insaara TURK dilini?!) hemde onun bawi acilirdiki sunnilere iwgence elemekden

Ala agziviza geleni daniwmiyin tarixi yaxwi bilensen gorurem Wah Ismayil Xetayi dinden isdifade edib dersen onda biraz bawivi qiraga cixarib melumat topla gor kimin neslinden gelmedi eslen Seyiddir Sah Ismayil bubirilerine bax duz dersiz sizin tarixivize ziyan vurub cunki oz serhedlerimizi yaradib ala yazix Sahimiz qebrinde rahat qala bilmir eee wehid verib Veten edib soradan caqqalar gelib torpagi atib qacib ala evveler heckim heckimin qalina girmirdi wampunsuz zadsiz turke girirsiz.
Osmanli haqina eliyib dersen bilmirem qizsan ya oglan onu bil ki senin muselman dediyin osmanli qorxagi 40000elevini WIE olduguna gore oldurub

Türkün Atası | 23/06/2018 tarixində, saat 6:17 səhər |

“NATOya 2-ci bir türk dövleti qebul etmeyibler, qorxurlar” deyen alçaq, şerefsiz ve eşşek başlı nakişi, kimi qebul etsinler? Tarixen Rusların sadiq Nökeri olan Orta Asiyalıları? He? Ruziyanın kölelerini kim onun elinden ala biler ki?

XOSROV TAREMi | 23/06/2018 tarixində, saat 6:23 səhər |

Kimse burda MEHEMMED adlanan o exlaqsız, o saxtakar, o pedofil eclaf, o murdar namerd ereb iti barede yaxıb. Adam, bil ki o qanlı it öz qondardığı murdar kitab ile sizi bu köke qoyub. Hele it kimi sürünürsüz. Hüquqauz, cahil aldadılmış Bedbextlersiniz. “Quran”ı arxanıza yapışdırın ve sonra Sünni soyqırımı töreden Şah İsmayılla Alçaq Mehemmedi müqayise edin.

Oxudum.Saq ol.Sizi tanimiram.Amma cox seyi duz yazmisan.Ismayil sair kimi qelblerde qalacaq, amma hokmdar kimi muselmanlarin 90faizi onu hemise lenetleyecek. Bir adam mezheb xatirine oz doqma anasini oldure elbette onun yeri cehennemdir.

Xətaini öldürmək istəyən görən kim olub? Kim 45 000 Xətai tərəfdarını (döyüşçüsünü yox) qılıncdan keçirib? Türkləri mərhəmətli sayırsınızsa, Nizami, Qətran Təbrizi kimin qəddarlığından yazıb? Axı onda da Xətai yox idi və həmin Türklər müsəlman olan bir dövləti niyə zəbt etdilər? Niyə Ermənilər Türkiyə ərazisində yaşadıqları halda məhz Azərbaycan torpaqlarında dövlət qurdular? Onda da Xətai var idimi? 1946-cı ildə Türkiyəyə pənah aparan 140 şəxs niyə satqınlıqla güllələnməyə məruz qaldılar? Bir yeganə cavab – türklər öz ərazilərini qorumaq və həmişə də genişləndirmək istəyiblər, Xətai ilə döyüşə gəlincə Türkiyə bu torpaqları öz ərazisinə qatmaq istəyibsə verməli idimi?
Qətran Təbrizi (1012,Təbriz -1088, Gəncə):
Ey türk, səndə yoxdur insaf, ədlət,
Ədlə yox, zülmə var səndə məhəbbət.
Zülmün ziyanındır qurtarmaq olmaz,
Adil ol, zülmündən əl çək, nəhayət.

Cahil insan , senin dediyinin hec biri mentiqe sigmir. Deyirsen o ancaq muselman dovletlerini feth edib , sen o qeder dusuncesizsen ki , o dovletin yerlesdiyi cografiyada yalniz muselman dovletleri yerlesib. Tek xristian dovleti olub o da Gurcustan. Gurcustanida feth ederek , ozune tabe edib. Birdeki o Türkdür. Dinin ne onemi var . En asas bizim torpaqlarimizin birliyidir. Senin dediyine gore ermeniler muselman olsa , biz Qarabagi onlara bagislayaq? Senin kimileri gorende , xecalet cekirem ki , bele dusuncesiz hemvetenim var. Senin dediyinin hec birinin mentiqi , tarixi esasi yoxdur. Eger ozune guvenirsense , menle elaqe saxla. Sene hamisini tarixi esaslarla basa salim sene…

Dasdemirli İsmayil | 16/11/2018 tarixində, saat 9:41 axşam |

Her sey cehennem hec bir dine inanmayan biri, tarixi sexsiyyet haqqinda danismağı hec de mentiqi deyil.Bu bir yana indiki insanlardan hec kim o vaxt ne oldugunu deqiq deye bilmez, ola bilerki bezi sozlerde haqlisan amma o elediyi sehve gore leqebini Xetai qoymusdur ve dovletin ozunden sonra en azi 100 il ayaqda qalmasina sebeb olmusdur

Zibil sen ozunsen.Axmaq- axmaq fikirlerinle urek bulandirma.
Rafiq həsənov | 22/01/2019 tarixində, saat 1:50 səhər |

Hər kəsin öz fikri var bu ayrı amma oturub tarixi araşdırsaq erməniyə qardaş cixacig?diyitdim ki ismayılın anası uzun Həsənin qızıdı düzdü amma o hokmdardi buna görədə tabe etmək onun işidi ona qalsa Ağqoyunlular da Trabzona öz mülki kimi baxıblar halbuki Trabzon şahzadəsi uzun Həsənin arvadiydi.yəni hər şeyi biz bilə bilmərik mən bu saat tarix oxuyuram sizin dediyiniz lə də razı deyiləm təşəkkürlər.

sıyaset deyılen bır oyun var o oyunda hecne gorunduyu kımı deyıll cıxıb burda bos sozlerı yazma

bismillah seyid səfiəddin ishaq ərdəbili monqol işgali zamani islami peyqember əhli ilə goruyub şah ismayil şiə dövləti yaradib peyqəmbər qətirən əsl islami imam huseyn kimi yad təsirlərdən goruyub

Kul senin basiva sah siksin seni
shieliyi qilinc gucune qebul etdirmeyi bagilaya bilmirem
allahi seven | 08/10/2019 tarixində, saat 2:43 axşam |
beyuk serkerde ve shair kimi tarixi shexsiyyetdir amma shiyeliye gere bagishlanasi deyil

Düşməni axtarmaqla deyil, Düşmən elə öz içimizdədir, Utanmırsızda Xətaiyə bu qədər sübutsuz factsız böhtan atmağa?? Məqsəd nədir?? Birazdan Məmməd Əmin Rəsulzadəyə bir böhtan paltarı tiksəz təəcüblənmərəm, Məqsəd nədi? Kürdüstan dövləti yaratmağ istəyirsiz?? Azərbaycan hele cox qedim zamanlardan,sasaniler dovrunden beri iranin terkibindedir.O zamanlar Albaniya olan azerbaycan iranin terkibinde bir eyalet idi.Farslar turkler,erebler ve sair milletler hami birlikde sasanidler adli imperiyanin terkibinde yawayib ortaq medeniyyet ve tarix paylawmiwlar.Islam Ordusu irani feth etdikden sonra irana erebler xilafet weklinde bir muddet rehberlik etdiler.Abbasi xelifelerinin cokuwunden sonra irana artiq Azerbaycanlilar rehberlik etmeye bawladilar.En sonunda Wah Ismayil hem fars diyarini hemde azerbaycan eyaletini birlewdirerek Sefeviler adli hokumet qurmagi bacardi hansi ki resmi dili fars dili ve resmi dini ise 12 imam eqidesi olan Wie Islam idi.Hər döyüşə atılanda şüari Allahın Aslanı”Ya Əli” “Allah Məhəmməd Ya Əli” olub, heç kimi məcbur etmiyib Şiə olmağı, kim Şahı iftira şər atırsa Yezitdir kürddür başqa cürə cavabı yoxdu

şah ismayıl yox evvala emir ismayıl 2 cisi elbetde şirvanda on minlərlə azerbaycanlının qanını icib qatili 36 yaşında qurban oldugum məhv edib julik olub

sevinc x.banditi mwdafi’ edirs’ns’ s’n utan

Hamisi düzdü hələ əksiklərdə var. Azərbaycanin bir nomreli dusməni ismayildi. Ancaq bir cox savadsizlar bunu dərk eləmir:(

Dunyada belke bizim qeder oz tarixini oz milli kimliyini oz tarixi şəxsiyyetlerini damğaliyan olari alcaldan olarin bu milletcun eledikleri yaxşiliqlari unudub ancaq pis terefden baxib bilib bilmeden insafsizcasina agzina geleni danisan ikinci bir millet yoxdu.. Bes siz danişanlar siz bu milletcun bu xalqcun ne etmisiz??Ne yaxsiki Memmed Emin Resulzade Heyder Eliyev Evulfez Elcibey Abasqulu Aga Bakixanov Ziya Bunyadov kimi dahi şəxsiyetlerimiz tariximize en esasda Sah İsmayil Xetaimize lazimi deyeri diqqeti veribler amma ne edesen yenede tariximize zerer veren bu meqaleni yazan parazitlerimizde coxdu…..Sah Ismayil ne edibse duz edib ne edibse yaxsi edib….Sah Ismayilin etdiklerine dini don geyindiren saxda tarixciler onu Sunnileri qirmaqdan gunahlandiranlar bes niye Islama qarsi cixan islama qarsi 7 il mubarize apar Sunni olmamagcun (Sunni Şie ayrimciliqi aparanlara gore bele yazdim) ereblere qarsi vurusan dinsiz Babeki xalq qehremani edirler onu azadliq ucun mubarize apardigini deyirler?? Babek azadliqcun mubarize aparmayiq Bebekde din ugrunda mubarize aparib cunki ereblerde o dovurde Islam dinini yaymaqla mesuliyyetli idiler olarda isgal etdikleri erazilerde dinsiz olanlari qilincdan kecirib mecburi islam dinine getiridiler Babekde buna qarsi idi amma nedense Sah Ismayilin etdiklerine dini don geyindiren Sunniler Islami qebul etmeyen Babeke Xalq qehremani kimi baxirlar.Men Babeki pislemek fikrim yoxdu sadece demek isdediyim odurki Babekde bizimdi Sah Ismayilda men her iki Şəxsiyetimle Fəxir edirem .. Qaldiki bu muellifin Sah İsmayili ancaq musalman dovletlerine muharibe etmekle qinamasina sen mene ele bir Muselman dovleti gorsedki o dovlet hec bir muselman dovletini yixib yerinde yeni muselman dovleti yaratmayib?/agiz dolusu danisdigin Osmanlilarda Rum turk dovletini parcalayib yerinde Osmanli dovletini yaradiblar bes onlari niye Islam dovletini meglub etmekde qinamirsiz.
ele danisirsizki sanki butun hokumdarlar hakimiyyete gulle-cicekle gule-gule milleti qucaqlaya-qucaqlaya gelib yalniz Sah Ismayil qirginla gelib)))))son soz olaraq milli kimliyimizi tehqir etmekdense ona sahib cixin onu sahiblenin burda Sah İsmayil haqda hec bir melumati olmayanlar hec olmasa etrafli arasdirin bu parazit muellifin yazdiqlarina inanmayin tarixi esil tarixcilerden oyrenin hec bir hokumdar hec bir tarixi şəxsiyyet sudden cixmiş ag qaşıq deyil onlarin etdikleri bize indi sehf kimi gorsene biler amma o dovurcun olarin etdikleri duzgun olub qisaca Sah İsmayilla fəxir edin fəxir edinki sizin kecmişinizde Sah İsmayil olub sizin kecmişinizde Sefevi turk dovleti olub

Salam Alekum. Əvvəla sizin yazdiginiz məqaleni diqqetle oxudum. Siz yazmısınız ki hec bir dine aid deyilsiniz, amma burada muselmanlarin probleri barede meqale yazmisiniz ki biz bir birimizi oldurmusuk ve bunda gunahkar kimi Sah Ismayil Xetani tapmisiz. Halbuki hemin dovurde Sultan Selim ozu qird min sie muselmani Anadoludu qetle yetirir ve minlerlesin qovur dovletden. Hemin dovurde Anadolunun cox hissesi sie idi cunki Osmanli sultanlari dovlet idaresinde ve muselmanlasdirilmis xristianlara turk muselmanlardan daha cox onem verirdiler. Hetta ticaretde bele xristianlarin tacir olmalari daha serfeliydi onlara cunki muselmanlardan 3 defe daha cox vergi alina bilerdi onlardan. Bele olan halda muselman ehali yalniz sade kendci ve yacud maldardan basqa hec kim ola bilmirdi. Sah Ismayilin dovletinde ise muselmanlar hemise 1 ci yerde olub. Siz deyirsinizki Sah Ismayil kafirle ceng etmiyib, amma Gurcustana seferin yaddan cixarirsiniz ve sonrasidaki onun xristian qonsusu olmayib. Hemin dovrde her bir olke erazi isgal etmek istyib ve ne Osmanli ne Sefevi istisna deyil. Ona qalsa Osmanli hele kicik beylik oldugu dovrlerde onun yanin 10 yaxin turk muselman beylikleri var idi hara yox oldu onlar? Osmanlilarin onlarin hamisin isgal etdi ve bu normaldi cunki onlar oz erazilerin genislendirirdiler. Sultan Selim Sefeviler dovletinden sonra diger sunni muselman dovleti olan ve hemin dovrde Mekke Medine Abbasi Xelifelerinin yasadigi ve sigindigi Memluk sultanligina hucum etdi. Niye? Orda kim sunnileri qetle yetirirdi? Sadece erazi elde etmek. Sultan Selim 8 il hakimiyyeti dovrynde hec 1 defede olsun kafirler ceng etmeyib hem sunni hemde sie lere qarsi doyusub. Bu o demekdirki bu insan ucun din yox hakimiyyet vacib olub. Sefevi Osmanli ve Memluk dovletlerinin tarixinden cuzi xeberi olan bunlari tesdiqleyer. Muselman turk cahangiri Sah Ismayil Xetai ni diger muselman cahangirden asagi tutmag olmaz. O 24 illik hakimiyyeti dovrunde saysiz doyuslerde istirak edib ve hemise qosunun onunde gedib. Onun esgerleri ondan otru doyuse zirehsiz girmeye bele hazir idi. O poeziya ve edaleti ilede meshur olub. Eger menfi cehetlere qalsa istenilen insanda menfi cehet var. Bu meqaleni yazmagda meqsed ne idise xais edirem bir daha dusunesiniz bu barede.

Osmanlı və Səfəvini bir birinə düşmən eliyən qərbin mənbəsini fakt kimi gətirirsənsə məsələ aydındı.Danışılası birşey yoxdu)))

Kim yazib bunu bilmiram , amma Allah bu melumati bura yerlesdirene dunya va Axiretde dayaq olsun . Var olun , haqqi haqqina yazdinuz. Ne varsa bir qramda kenara cixmadiniz , her seyi aciq askar ortaya qoydunuz, Allah sizi var elesin. Dininiz yoxdu deyirsiz , Allah sizi hidayat etsin , va ibadet etmasina yardimci olsun. Cunki minlerle ibadet edenden siz xeyirlisiniz, InsAllah Qiyamat gunu har seyin ustunacilacaq o warafsizlarin cavabi orda verilacak!

Axırda yazdığın şey çox mənasızdır

Axırda yazdığın çox mənasızdır muselman dövlətlərini tutmaqda onun məqsədi yalnız şiəliyi yaymaq deyildir o necə xristian dövlətin Osmanlı ola-ola tuta bilərdi Azərbaycanin tarixində bu günə qədər elə bir dövlət olmayıb ki xristian dövlətinde hakim olsun

Şah İsmayıl haqqında belə sözlər əsla deyilməməlidir ən azından o Azərbaycanlıdır buna hörmət edin!

Şah İsmayıl haqqında belə sözlər əsla deyilməməlidir. Ən azından o Azərbaycanlıdır buna hörmət edin! Özüdə 1514-cü ildəki çaldıran döyüşündə Sultan Səlimdə insan qırıb təkcə İsmayıl yox dini ayri seçkilik olmamalıdır!

Agamusayev | 02/04/2021 tarixində, saat 9:49 axşam |

Qardaş bunu yazilardi yazibsan bu ne mentiqdi , Bele çixir ki sen Azerbaycanli deyilsen eksine Azerbaycana Zidd olan insanlardansan ki bele bir sey yazib yayirsan birncisi Ne sen deqiq bilirsen o Tarixi ne de men çuk ki orda olmamişiq yalandan agzimiza geleni yaza bilmerik ikincisi tarixi yazanlar 50 min yere yoxurlar kimin kefi nece isdiyir elede yazir bunu bilenmerik . Ne duşubsen ortalixa men heç bir dine inanmiram zad ne dusuk dusuk danisirsan inanmirsan sa niye teref kesdik edirsen demeli (ixdilaf) salirsan da iki Qardaşin arasina . Şiyəliyi ve Sunnuluyu yalniz vahabiler ayirmaq isdiyir bunu yazmaq isdiyirsen se oda 18-ci esirden başlayib bu axmaq əqide . Ona Qalmiş olsa Hz.Peygemberimiz cihat elemezdi de ona peygemberlik nazil olnada .deyerdi ki neynirem kim ne edir etsin otururam evimde . Boşluyun apsurd sohbetleri camatin inçitmiyin siz Allah.

GEDİN ÖMER LENETULLAHIN İSLAMA VURDUĞU ZERBELERDEN DANIŞIN
Türkçü birisi | 07/03/2022 tarixində, saat 11:19 axşam |

1.sual-Kartli-Kaxetli(Gürcüstan)
2.sual-Gürcüstanda kifayet qədər(yaya bildiyi qədər) yaydı
3.sual-İsmayıl heç vaxt qılıncla Şiələşdirmiyib,sadəcə merkezi hakimiyete tabe olmayan Ağqoyunluları qətl etdi,və bundan başqa Şiə Müsəlman olan Mazandaranlıları da qətl etdi.
İndi sen ateist köpəy menim suallarıma cavab ver
1.sual-Səfəvilərin qonşuluğunda hansı xristiyan dövlət var idi?
2.sual-Səfəvilərin qonşuluğunda hansı Şiə dövlət var idi?

Исаев Шамил | 23/05/2022 tarixində, saat 2:03 səhər |

Əvvəla deyirsən ki sən Dinsiz adamsan. Yəni sən hələ bilimirsən ki,Sən niyə yaşiyirsan və sən dinsizin biri, ��Dini Muzakirə EDİRSƏN.Ay cart�� Özun kimidə dinsiz imansiz ingilis kukla baş,,yazicidan,, dəm vurursan heşş utanırsan. Dini qəbul etmiyənin biri gəlib FİTNƏ salmaq nəvar nəvar demızənki, Şah İsmail Sunnu Öldururmuş��Əgər sən dini qəbul etmirsən Məzhəbləri Necə araşdiracan ay kukla baş?! Qərəzli Tarix yazan Botabaş ingilis yəhudisi bəs nə yazmaliydi səncə ay din DUŞMƏNİ. İSLAM DİNİNİN DUŞMƏNİ İNGİLİS MASONLARİ ƏLƏL XUSUSDA ŞİƏ MƏZƏBƏİNİN DUŞMƏNLƏRI NƏ YAZÇALİYDO BƏS?! XƏBƏRİN YOXDU?! Özun özuvu subut EDİRSƏN ki men heş kiməm yən yəni Dinsiz,, adamam,, Amna BAŞİNİ dini soxubsan. Yekə yekə idiyalarla. Qaldi ki, Sərkərdələrə AY kukla baş elə yaraniş dinlə yaranıb o vaxt bu vaxtda tarixin sərkərdələri Dinləriylə məzhəbləriylə soylari tayfalari ilə Meydana gəlib tarixə duşublər istər batil, istər duz, istər dinsiz, ELƏ dinsizin yekəsi Firon yənin sənin əqidədə olan. Nə Qələt elədi ki?! AXİRDA ALLAH ÖZ DİNİ İLƏ MUSA PEYGƏMBƏRİN ƏLİYLƏ BURNUNUN DAŞA SİRTURDU. AMMA ADİ TARİXƏ DUŞDU. BİR ZİBİL KİMİ. ADİ GƏLƏNDƏ LƏNƏT GƏLIR. AMMA MUSA PEYĞƏMBƏR ADİ GƏLƏNDƏ RƏHMƏT GƏLİR. SƏNƏ BELƏ ŞEYLƏR CATMAZ CUN SƏN ŞEYTANİN DOSTUSAN FİTNƏ FƏSAD SALMAQ İSTƏYİRSƏN. GUYAM YAZİQİN GƏLİB SUNNU VƏ ŞİƏ QARDAŞLARA��AY SƏNİ AYYY LOTİYYA��YALANCA SƏNIN DİLİNDƏN İNGİLİSİSKİ İLAN VURSUN.��DUNYANİN YARANİŞİNİ ƏVVƏL O İNGİLİS QAQAŞİNNAN ÖRGƏN, ONDAN SORAM SƏNƏ BU DUNYANİ BAŞA SALAR AM. İNCİMƏ HAA. HƏƏƏ BİRDƏ ONUDA DEYİM BİL DUNYADA NƏ QƏDƏR SAVAŞ MUHARİBƏ GEDİRSƏ. ADLARİNİ AYRİ CUR QOYA BİLƏRLƏR. AMMA YADDA SAXLA Kİ. HƏR KƏS ÖZ XALQİNİ ÖZ TAYFASİNİ DİNİ İNANCİNİ VƏ YAXUDA, İDYOLOGİYASİNİ QORUMAQ UCUN YA MUHARİBƏ EDİB YA MUFAFİYƏ. DAY BUNLARİN İCİNDƏ BATİLDƏ DUZDƏ SƏHFDƏ OLA BİLƏR OLDA BİLSİN VƏ OLURDA. SƏN GET ƏVVƏL HƏZRƏT ƏLİNİN HƏYATİ OXU. ALLAH VƏ DİNİ ORADA TAPA AN VƏ ONDA BILƏRSƏN Kİ, ƏSİL KİŞİ VƏ SƏRKƏRDƏ HƏQİQƏTƏNDƏ ALLAHDA VƏ DİNDƏ OLUR.

Şah İsmaili igodliyini onu sevənlər də, sevməyənlər də etiraf edib.
O, igidliyi ilə baglı əhvalatlatın, demək olar hamısında, həm də hazırcavab, istedadlı insan kimi tanınır.
Şah İsmail Dərbənd şəhərindən İran körfəzinə qədər böyük bir imperiya qurmuşdu və o imperiyanın dili Azərbaycan dili idi.
Mən isə bu məqaləni yazan əski parçasına sual verirəm :
Bəs sən nə etmisən Azərbaycan çün?…

Yazıya baźlayanda demisen ki men heçbir inanca malik deyilem. Amma sünniliği peygamber yolunda gedenĺer deye gebul elemeknen ve iran’a Xetaiye ve yaxud yazıdaki nifretine baxanda sen bir vahabi selefi itisen.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.